HTML

Terrormédia

"Van az igazság, meg van a magasabb értelmű igazság. Van a kevesek igazsága, és van a többség igazsága. Van igazság a szerencsejátékban, és van igazság Marx Tőkéjében vagy Hitler Mein Kampfjában is. Mindenben van igazság, kivéve a tömegtájékoztatást. " Albert Kamu

Nyilatkozat:

Az oldalon található történetek és személyek a képzelet szüleményei (azok is, amik valós személyeken vagy eseményeken alapulnak).

Címkék

Misi

Neve: szolgálj és ne láss bért.
Neve: adj pénzt és ne tudd mért.
Neve: halj meg más javáért.
Neve szégyen, neve átok:
Ezzé lett magyar hazátok.

Megvan, honnan lop a Jobbik

2009.11.14. 04:04 :: Lichtenstein

Nem kell megijedni, nem a közvagyon ellopásáról van szó. A korrupció, a hatalom pénzzé tétele természetesen a lehető legtávolabb áll a Jobbik politikusaitól, most az ideológiai és kommunikációs stratégia lenyúlásáról van szó.

Nyilvánvaló, hogy ha egy párt ilyen gyorsan, és ilyen elképesztő mennyiségben szerez támogatókat, ott valami nagyon újszerű kommunikációs sémával lehet dolgunk. Valami olyasmivel, ami teljesen váratlanul, derült égből taglózza le a választók prefrontális lebenyét, teret engedve a limbikus rendszer aktívabb működésének.

Sokan dicsérték a Jobbik kommunikációs bravúrjait, újszerűségét, amivel frissességet vitt a magyar politika állóvizébe. Én azonban sosem éreztem igaznak ezeket az állításokat. Tudtam, hogy valahol régen, zsengébb, ifjabb koromban találkoztam már mindezzel. Talán pont ugyanott, ahol a fiatalabb, még ártatlan lelkű jobbikos vezetők is először találkoztak vele. Természetesen nem a Harmadik Birodalom túlbonyolított, átintellektualizált propagandafilmjeiről van szó, amit csak az egyetemi professzorok érthettek meg, valami sokkal egyszerűbbl húsba vágóbb anyagra gondoltam. Nem jöttem rá miféle régi emlék derenghet nekem, egészen mostanáig, amikor megtaláltam ezt:

 

 Ugye-ugye?

Hirtelen megvilágosodtam én is.

"Vaskéz, ez a mi fő jelszavunk
Rend van, mert ha nincs, hó, lecsapunk!
Bosszunk akkor lesz, jajj, iszonyú
u-u-u-úúú u-u-u-úúúú"

Szinte fáj, annyira egyértelmű az egész. A klip az Elsüllyedt világok című, nyolcvanas években gyártott, francia mesefilmből származik, amit akkor sugárzott a magyar televízió, amikor Novák Előd és Vona Gábor még gyerek volt. Vajon akkor ragadt rájuk a kalóz mentalitás, vagy csak később, politológiai megfontolásból kölcsönöztek a mesefilmből?

A történetet tovább bonyolítja, hogy úgy tűnik, Vonáék az egész pártot a kalózokról mintázták. Nem nehéz Popociciben felfedezni Morvai Krisztinát, Maxigázban Vonát, Zsebpiszokban pedig Novákot, és akkor a betyárseregről, vagy a gárdáról ne is beszéljünk. Kommunikációs szakértőnk szerint a véletlen kizárható, szinte biztosan tudatos másolásról van szó. A France Animation S.A. még nem döntötte el, hogy indít-e kártérítési pert, de jelezték, hogy vizsgálják az ügyet. Tekintsük meg a sorozat nyitó képsorait, mely alá simán be lehetne keverni a Jobbik kampányfilmjeinek bármelyikét (bár, Bob és Rebeka helyett inkább lehetne Vazul és Emese).

 

A francia rajzfilmesek a hír hatására komolyan elkezdtek érdeklődni a magyar pártok iránt. Úgy tudjuk a CinéGroupe az MSZP elen fontolgat pert, a vád szerint ugyanis a szocialisták 2006-os kampányukat a Cápali és Cápeti című rajzfilmjükről lopták.

 

 

28 komment

Címkék: politika jobbik

A bejegyzés trackback címe:

https://terrormedia.blog.hu/api/trackback/id/tr551523960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grupi 2009.11.14. 08:44:15

mese

E-mese

Jobb, mint egy újabb Mszp-s hazugság.

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.11.14. 16:06:39

Kicsi koromban bírtam a sorozatot. Később persze rájöttem, hogy a részek alapötletei szinte mind nyúlva voltak valahonnan, de aki még csak most jött le a favédőről... :)

a katona fehérben 2009.11.14. 16:15:56

@grupi: Sőt, az offtopik bérkommenteknél is :-)

amzso 2009.11.14. 16:23:00

nem ebben a sorozatban volt az egyik szereplő neve popócici? :D

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.11.14. 16:30:13

Még senki nem írta le, hogy "érzitek a veszteteket, patkányok"? :D

kuki123 2009.11.14. 16:34:04

LOL humor
de azért annyira nem volt vicces

pandacsökiboborján 2009.11.14. 16:43:12

Lendvai Ildikó Balogh Tibi és bandájának a rajongója.

Viktus 2009.11.14. 16:44:08

Hatalmas sorozat volt a kalózok dala még mindig király.

Viktor-a-konyhában · http://viktorakonyhaban.blog.hu 2009.11.14. 16:49:17

Nagyon jót nevettem :) A kalózok dalát felvettem magnóval, tévéből. Mármint a hangszórón keresztül, mert kábelem az nem volt.

Kristl 2009.11.14. 16:57:43

Azt hittem fejlett és finom humorérzékkel rendelkezek... értve az asszociációs poénokat, ironiát s szarkazmust is.
De most elgondolkodtam... lehet mégsem? Csak mert én nem találtam viccesnek.
Mi ebben az analógia? Valaki segíthetne elmagyarázni.

Köszi. :]

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2009.11.14. 17:08:30

Nálam is elmaradt a katarzis. Viszont ezek a rajfilmek a legrégibb emlékeim közül jöttek elő. Egy részre sem emlékszem, se a szereplőkre, de az intró ismerős... :)

Alvin666 2009.11.14. 17:14:06

"Nyilvánvaló, hogy ha egy párt ilyen gyorsan, és ilyen elképesztő mennyiségben szerez támogatókat, ott valami nagyon újszerű kommunikációs sémával lehet dolgunk."

A, dehogy is. Rossz helyen keresgelsz. A Jobbik sikeret nem a jo kommunikacio okozza, hanem a szar otthoni helyzet. Ha a Jobbik egesz nap bofogne egy sarki kocsmaban, akkor is bekerulne a Parlamentbe. Mondhatnam, hogy Hal'Istennek. Es csak azert nem mondom, mert a Jobbik bekerulese azt jelzi, hogy nagyon rosszak a kozallapotok es az embereknek vegre megoldasok kellenek 20 ev semmi utan.
Hajra Jobbik.

Haloperidol 2009.11.14. 17:16:27

Egyébként Obamáról is azt írták, hogy teljesen újszerű a kommunikációja ésa támogatást szerző politikája.

Az MSZP-ben és a Fideszben levő vezetők rosszabb esetben MSZMP-sek, jobb esetben KISZben szocializálódtak. A jobbik a kampányát a ma emberének írja, nem azoknak, akik 40 éve vagy 20 éve voltak fiatalok, nem úgy, mint az MSZP vagy a Fidesz.

Ennyi a Norbi-titok. Érteni kell az idők szavát. Viki sem az a rendőrökkel verekedő punk, mint a 80-as években, hanem öreg fasz, aki elszállt a sok seggnyalástól. Nem tud már semmi változtatni, 20 éves mintákat követ.

A Fidesz nem hoz változást. A jobbik még képes lehet erre. És ami ezt illeti:

"Vaskéz, ez a mi fő jelszavunk
Rend van, mert ha nincs, hó, lecsapunk!
Bosszunk akkor lesz, jajj, iszonyúúúú.."

Ez kell most az országnak: rend és bosszú. Ha loptál vagy lopsz, akkor börtön. És még az elvtársaknak örülniük kellene, hogy nincs halálbüntetés... És rend kell, nem káosz, mint most.

ratman_ (törölt) 2009.11.14. 17:22:15

Annyira nem is gáz, hogy egy ordas helyesírási hibával is index címlapra lehet kerülni. A 'megvan' után vessző kell, basszameg, egy alanyi mellékmondat jön utána. Innentől kezdve teljesen mindegy, hogy a posztban mi van.

Dr Kangörény 2009.11.14. 17:23:09

Ez kell most az országnak: rend és bosszú. Ha loptál vagy lopsz, akkor börtön. És még az elvtársaknak örülniük kellene, hogy nincs halálbüntetés... És rend kell, nem káosz, mint most.

Ezért öklendezik tőletek minden épelméjű ember.

Halálbüntetéssel fenyegetőzni ősi román szokás.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.11.14. 17:35:19

@ratman_: Most majd jól megkapod, hogy "nyelvtannáci" vagy! :) Pedig igazad van.

paráznabillegető 2009.11.14. 17:37:41

ennyi szart egyszerre...
JOBBIK.
ennyi.

Freedman 2009.11.14. 17:58:41

Kedves blogoló::::!!!!
Tökmindegy, hogy Jobbiknak, vagy Elülsőnek, vagy Hátulsónak, vagy Oldalsónak hívjuk; a lényeg, hogy a humanoid faj által érzékelhető valóságot őszintén fogalmazza meg. Ha ez egyezik korábban is alkalmazott módszerekkel, akkor úgy legyen, a lényeg a nyílt és őszinte megfogalmazás, tehát ne maszatolj, és ne mártogass!!!
Ami a Morvai Krisztinát illeti, régóta figyelem a tevékenységét, és én lettem volna az első, aki kritizálja, ha kivetnivalót talál a tevékenységében, de nem találtam. Ehelyett rendkívüli módon örültem, hogy végre van egy igaz ember a magyar politikában. Úgyhogy ne kezdd ki, ha jót akarsz, mert ezzel az elevenembe találsz, és különben is csak a saját korlátoltságodat helyezed ki a placcra. Fogalmad sincs arról, hogy a jelen globális erők milyen ellen-erőket indítottak be világszerte és itt Magyarországon.

Haloperidol 2009.11.14. 18:25:16

@Kangörény_:

Sőt, én igazából a halálraítélteket annyira kíméletesen végezném ki, hogy a szerveik még alkalmasak legyenek transzplantációra. Így legalább kicsit visszafizetnek a társadalomnak abból, amit elvettek. Most úgyis divat a takarékosság és a környezetvédelem :-)

Ja, romániában nincsen halálbüntetés, viszont pl. USA-ban van. Az az ország legalább működik és rend van, mert a törvényeket komolyan veszik.

Blackrock (törölt) 2009.11.14. 18:52:38

@Freedman: "Fogalmad sincs arról, hogy a jelen globális erők milyen ellen-erőket indítottak be világszerte és itt Magyarországon." Említs már néhány konkrét példát erre az "ellen-erőre" (de mi az az ellen-erő egyáltalán??? vmi új tudományos fogalom)?

"Ehelyett rendkívüli módon örültem, hogy végre van egy igaz ember a magyar politikában." Mármint úgy érted, hogy az az igaz magyar ember, akit ti annak tartotok. Mert én nem tartom őket annak.

Morvai Krisztina "tevékenysége" meg kb. a vicc és a közröhej környékén van. Ami alapvetően nem lenne baj, ha ezt nem az EU-ban (havi másfél millióért) csinálná. Pont azon a helyen, aminek annyira ellen van. De a pénzük azért jól jön a nagyságos asszonyak. Igaz-e?

"Úgyhogy ne kezdd ki, ha jót akarsz..." Miért, mi lesz, ha kikezdi? Megharagszol?

Kristl 2009.11.14. 19:06:30

@Blackrock:
Melyik része nem tetszik a "tevékenységének" és mit preferálnál inkább?

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2009.11.14. 19:12:55

- Honnan ismerszik meg a zsidó?
- Ami/aki nem tetszik neki, megpróbálja nevetségessé tenni.

kivétel: 5 év alatti palesztin gyerekek, (őket szeretik lelövöldözni, mert hát ugye faji alapon terroristák), ill. 90 év fölötti öregek (akiket egyszerűen háborús bűnökkel vádolva meghurcolnak)

forgodssake 2009.11.14. 20:09:17

@ratman_: igazad van. Vesszohiany= ordas helyesirasi hiba.

Get a life

InteriorLulu 2009.11.14. 20:27:21

Helyesírási hiba (vesszőhiány) egy írás párszavas címében = ordas nagy igénytelenség.

Kristl 2009.11.14. 21:40:34

@xanax:

és a "nacionalista" hülyegyerek?
aki nem tetszik neki, nekiáll lezsidózni. :]

Lichtenstein · http://terrormedia.blog.hu 2009.11.15. 00:23:02

Ellnézést az órdas, igentelen helyesirási híbáért; Halynalban, irtam jó néhány sőr útán, egyíbként tudok hejesen irní.

Az összes szorgos Jobbik aktivistának beírok egy piros pontot a kockás füzetbe.

@Xanax:
Állj át Zoloftra, aggódok érted!

Alvin666 2009.11.15. 17:13:36

@Kangörény_:
Hat ez a baj Magyarorszagon. Sok olyan ember van mint te, akik oklendeznek a rendtol.
Attol a dzsuvatol, ami most van, attol nem oklendezel?!
A halalbuntetes az egy teljesen elkerulheto kellemetlenseg az ember eleteben: nem kell olyat tenni, amiert ez jar. Ha el tudod tolteni ugy a napjaidat, hogy senkit nem gyilkolsz meg, akkor nem lehet problemad.
Az viszont, hogy az adofizeto, rendes, normalis dolgozo ember terdig jar a szarban Magyarorszagon a liberalizmusotok miatt, az sajnos mar nem elkerulheto opcoi, hanem napi kenyszer.
Az elso lehetoseg tehat mindenki szamara valaszthato. A masodik - eppen az elso nemlete miatt - sajnos nem szabadon valaszthato.
Akkor most kin is van eroszak teve?!
Kicsit gondolkozzal el ezen, aztan gyorsan koltozz Miskolcra vagy Ozdra ha ugy gondolod hogy tolerancia barmi aron...
Irjal majd levelet.
süti beállítások módosítása