HTML

Terrormédia

"Van az igazság, meg van a magasabb értelmű igazság. Van a kevesek igazsága, és van a többség igazsága. Van igazság a szerencsejátékban, és van igazság Marx Tőkéjében vagy Hitler Mein Kampfjában is. Mindenben van igazság, kivéve a tömegtájékoztatást. " Albert Kamu

Nyilatkozat:

Az oldalon található történetek és személyek a képzelet szüleményei (azok is, amik valós személyeken vagy eseményeken alapulnak).

Címkék

Misi

Neve: szolgálj és ne láss bért.
Neve: adj pénzt és ne tudd mért.
Neve: halj meg más javáért.
Neve szégyen, neve átok:
Ezzé lett magyar hazátok.

A Zoom.hu túszul ejtette Uj Pétert

2008.05.08. 23:12 :: Lichtenstein

Szerda reggel Uj Péter azt gondolta, hogy ez a nap is olyan is olyan lesz, mint a többi (bemegy a szerkesztőségbe, leüvölti a munkatársak fejét, iszik egy kávét, majd hazamegy). Sajnos keserűen csalódnia kellett.

"A símaszkos támadók a kommunista relikviákat őrző szekrényemből bújtak elő. Nem tudom hogy kerültek oda, de mire észbe kaptam már fejbe vertek egy vaskos Lenin szoborral." - mesélte tudósítónknak az Index főszerkesztője. - "Mikor magamhoz tértem, egy sötét szobában találtam magam egy székhez bilincselve. Valamilyen pincehelységben lehettem, nyirkos és nedves volt minden. Egyszer csak vaskos zárak hangját hallottam, valahol kinyílt, majd becsukódott egy ajtó, és elém lépett Nagy József, a Zoom.hu főszerkesztője. Először azt hittem, őt is fogva tartják, de aztán megláttam a kezében a levágott kecskefejet és a véres vadászkést. Tehát ő raboltatott el. Mondjuk, rájöhettem volna abból is, hogy a falon lógó feszületen Krisztus helyett egy öltönyös Gyurcsány volt látható. Később megtudtam, hogy azt Horváth Csaba faragta. Nagy József  arra akart rávenni, hogy az új hírportál főszerkesztői munkáját végezzem el helyette. Attól félt, hogy az Index-design lenyúlása önmagában nem hoz elég látogatót. Amikor megtagadtam az együttműködést, megfenyegetett, hogy úgy járok majd, mint a lány a "Bennünk van" reklámból. (Ekkor döbbentem rá, hogy ki is a radiátorhoz bilincselt fogatlan csontváz.) Miután látták, hogy megtörtem, felvittek a szerkesztőségbe. Útközben kiderült, hogy egy közelmúltban bezárt iskolában lehetek, a falakon ugyanis még kint voltak a tavalyi tablók. A szerkesztőség az egyik osztályteremben volt berendezve. Szörnyű látvány volt. A tanári asztalnál egy munkásőrnek öltözött dagadt férfi vert egy hatalmas üstdobot, aminek az ütemére a padokban ülő láncra vert csimpánzok csapkodták az eléjük tett billentyűzeteket. A tábla fölött egy hatalmas Gyurcsány-portré függött. Mellette idézőjelek között, nagy fekete betűkből kirakva: "Az Index meglakol!" Amikor Nagy látta, hogy mennyire lesápadtam hisztérikus nevetésbe kezdett: "Muhahahahaa! A Nagyúr elégedett lesz!" Épp azon tűnődtem, hogy nevetés közben milyen furán gurgulázik a hangja, amikor kommandósok betörték az ablakokat és berontottak a terembe.  Legéppuskázták  Nagyot meg a munkásőrt és sajnos néhányat szegény majmok közül is. Így tehát megmenekültem." -  fejezte be kalandjának történetét Uj Péter, aki így továbbra is az élők között várhatja a nyomtatott sajtó végső bukását.
Gyurcsány Ferenc mélyen elítélte az eseményeket és nyilatkozatban biztosította együttérzéséről Uj Pétert. "Ma Magyarországon senki sem verhet láncra csimpánzokat, és nem kényszerítheti őket arra, hogy alacsony látogatottságú hírportálokat készítsenek. Arra kérek minden állatbarátot, hogy jövő héten, kedden, délután négykor találkozzunk a Hollán Ernő utcában, hogy együtt tiltakozzunk a terror ellen." - nyilatkozta a miniszterelnök.
Sólyom László közös piknikre hívta a parlamenti pártok vezetőit az állatkert majomházába, hogy felhívják a közvélemény figyelmét a gondokra.

3 komment · 1 trackback

Címkék: index zoom gyurcsány

A bejegyzés trackback címe:

https://terrormedia.blog.hu/api/trackback/id/tr63460707

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Konzervatórium 2008.05.10. 16:18:22

NagyításBazalttufa kolléga már megénekelte a zúmponthú furcsa hírszerkesztési elvét ("Gyurcsány Ferenc nem kötötte be a cipőfűzőjét, de túlélte!!! + KÉPEK + VIDEÓ"), mely oldal egyébként nagyító nélkül is eléggé ismerősnek tűnik. A hasonlóság pe…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2008.05.09. 16:07:05

A legjobb az utolsó mondat :))
Miután egybegyűltek a piknikre, valaki zárja rájuk az ajtót. Jól fognak mutatni ott együtt.
süti beállítások módosítása